CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com



 



Hans Dulfer op 50 jaar Bimhuis, maar is er wel reden voor een fees…: Een beetje sparren is best leuk maar als dat hoofdzakelijk onbenul en kinnezinnigheid gaat opleveren …
Erik de Haan op Jazzenzo niet meer welkom bij podia en festivals: Terecht. Zoveel frustratie bij Pluimakers. En zo op de man en vrouw spelend. Keer op keer. Ik snap he…
Pierre Courbois op Jazzenzo niet meer welkom bij podia en festivals: Kunnen jullie niet eens ophouden met al dat stompzinnige gelul? En je niet gedragen als politici ofte…
Eric van 't Groenewout op 50 jaar Bimhuis, maar is er wel reden voor een fees…: Als bovenstaande column niet zo op de persoon was gericht, had het een leuke polemiek kunnen oplevere…
Jo Dautzenberg op Jazzenzo niet meer welkom bij podia en festivals: Toen er niks opzienbarens meer over jazz uit stad en platteland door de pers geschreven werd, er voo…
Bo van de Graaf op Jazzenzo niet meer welkom bij podia en festivals: Ik las als jongen van 16 de "Jazzwereld" (in de Bieb) De ingezonden brieven van o.a. Hans Dulfer, Pé …
Paul Berner op Jazzenzo niet meer welkom bij podia en festivals: Woke-wind? Niets woke aan. Ik denk eerder (te) lange teentjes. Echt een kinderachtige reactie. Het s…
Ed van der Ploeg op Jazzenzo niet meer welkom bij podia en festivals: Hoi Erno, Ik had het artikel van Cyriel Pluimakers nog niet gelezen, nu dus wel. Erg vreemde reactie …
 

« Beauforthuis ideale p… | Home | Ben van den Dungen Qu… »

Thomas Strönen, Ayumi Tanaka, Marthe Lea – Bayou


These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Facebook
  • Twitter
30 Augustus 2021

Substantie lijkt mij zo het modewoord voor de hedendaagse jazz, helaas ! Teveel compositie ,teveel virtuositeit en teveel aan sérieux maken de jazzscene van vandaag zo steriel en vooral saai. Op den duur kan deze muziek nog enkel geapprecieerd worden door studieuze jazzmuzikanten zelve en is er geen moer meer aan voor het jazzpubliek. Laat Thomas Stronen gerust deze tendens wat doorbreken ,jazz moet vandaag namelijk dringend wat substantie ontberen om terug te keren naar meer vrijheid in uitvoering wat juist de essentie is van jazz.

Kris Vanderstraeten (E-mail ) - 30-08-’21 14:41






Om geautomatiseerde spam in reacties te voorkomen: