CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com



 



Bob op Shinya Fukumori Trio – For 2 Akis: Echt een van de beste platen die ik in tijden heb gehoord. Bedankt voor de review.
Fred Dekker op Dexter Gordon – In The Cave: Nou nou middelmatigheid van de gemiddelde Nederlandse jazz muzikant? Beetje minder kan wel, zeker de …
Tony op Dexter Gordon – In The Cave: Met Dexter Gordon kan het eigenlijk nooit mis gaan... Dus deze CD maar gekocht, mede op basis van w…
Evert Radema op Duo Dulfer Directie: Dulfer zien spelen, dan sterven.
Bas op Jules Deelder & Boris van der Lek - Jazz: Ik heb de Deeldeliers twee keer live gezien, en dat klonk goed! Een hoop energie en goed samenspel. O…
Martin van der Veen op The Bad Plus vindt zichzelf opnieuw uit: Bondige recensie, knap geschreven. Hulde!
Rob Strick op Ruben Hein volgt Anton Goudsmit op bij NJJO: Huh...Ruben Hein???
Robert op De ontmaskering van K.: Compositorisch zit dit prachtig in elkaar. En mijn opmerking over zijn toon trek ik in. Prima sound d…
 

« Philippe Lemm Trio – … | Home | Marcin Wasilewski Tri… »

Winne verbindt mensen, stijlen en culturen in Rotterdam


These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Facebook
  • Twitter
16 September 2018

Zo zo, een rapper zou jazzmuzikanten iets kunnen leren? Laat jazzmuziek alsjeblieft zoveel mogelijk instrumentaal zijn en dat tot in lengte van jaren en eeuwen blijven. En David Cohen dicht zichzelf wel een heel grote visionaire capaciteit toe door te stellen dat de liederen (?) van de besproken rapper, die nog maar net een maand oud zijn, nu al als klassiek kunnen worden beschouwd. En ook al zou levenskrachtigheid een objectief criterium zijn om iets als klassiek te kunnen classificeren dan nog is maar de vraag of iedereen bij dezelfde muziek vindt dat deze kwalificatie er op van toepassing is.

Bert Dobben (E-mail ) - 18-09-’18 14:20

Ik heb de bespreking helemaal interessant gevonden, bijzonder de deel ‘Blond en Blauw’. David maakt heel goed de problematiek met de betrekking tot de huidskleur duidelijk, die ook tegenwoordig relevant is en ook in Duitsland (waar ik woon) een alledags onderwerp is. Vorbij dat denk ik dat een lekker jazz lied die een goed tekst heeft een grote verrijking voor jazz kan zijn. Denk hier aan heel mooie balladen zoals ‘Someone To Watch Over Me’ van Ella Fitzgerald, die naar mijn mening excellent is.

Cynthia (E-mail ) - 19-09-’18 12:33






Om geautomatiseerde spam in reacties te voorkomen: