CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com



 



Sipke Huismans op Gerry Teekens eigenwijs tot het einde toe: Gerry was een juweel van een man ! Hij had een ridderorde verdiend.
Lardenoye op Rein de Graaff – Early Morning Blues: Geachte heer/mevrouw. Ik zou graag in het bezit willen komen van: Rein de Graaff met Early morning bl…
Bartho van Straaten op Eerste Bimhuis Compositieopdracht naar Ben van Geld…: Inderdaad, naast Bimhuis is deze Carte Blanche te zien in Utrecht, Rotterdam, Groningen EN in Paradox…
Douglas op Een handvol ECM: vijf bijzondere uitgaves: Beste Cyriel, Best verkocht SOLO jazz album ooit- Koln Concert van Keith Jarrett. grt
Koen op The Junction geeft krachtige nieuwe vorm aan repert…: Dit concert heb ik helaas gemist. Leuk dat je ook iets over de achtergrond vertelt Cyriel. Ik weet da…
Ruud Gosse op Tom Harrell nog slechts schim van grote musicus: Tom Harrell verdient een standbeeld! Zijn klank heeft een leven lang kleur aan de jazz gegeven. Ondan…
Erik op Tom Harrell nog slechts schim van grote musicus: Ik heb absoluut wel genoten van het concert en met name van het drumwerk van Johnathan Blake. Ik vond…
Leendert op Tom Harrell nog slechts schim van grote musicus: Ik zag uit naar dit concert. Vooral ook om Mark Turner en Jonathan Blake te zien en te horen. Jonatha…
 

« North Sea Jazz worste… | Home | Dinant Jazz Festival … »

Fusion op North Sea Jazz verguisd én bemind


These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Facebook
  • Twitter
11 Juli 2017

De hoogtijdagen van de barok liggen ook achter ons en ook van de romantiek, het impressionisme, de swing, de bebop en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Al die stijlen worden, gelukkig, nog steeds gespeeld.
en de door puristen zo verafschuwde cross-over stijlen worden zo gevestigde stijlen. Dat is altijd al zo geweest. In de klassieke concertpraktijk is dat allang geaccepteerd. Waarom moeten er toch altijd weer dat soort kanttekeningen bij sommige muzieksoorten worden gezet in de zin van de 'hoogtijdagen', hip of niet, cool of ouderwets? Het is een probleem van diegenen die schrijvende over jazz. De muzikanten en het publiek maken zich er helemaal niet druk om. Behalve een paar gefrustreerde puristen hier en daar. Maar die zijn statistisch te verwaarlozen.

Addy Scheele (E-mail ) (URL) - 13-07-’17 00:06






Om geautomatiseerde spam in reacties te voorkomen: