CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com



 



Addy Scheele op Fusion op North Sea Jazz verguisd én bemind: De hoogtijdagen van de barok liggen ook achter ons en ook van de romantiek, het impressionisme, de sw…
Ruud Breuls op InJazz bijzonder kostbaar jazzfeest, maar wat lever…: 'Anonieme muziek om flink doorheen te praten' . Dat klinkt hard en respectloos in mijn oren. Come on,…
Ikaros van Duppen op InJazz bijzonder kostbaar jazzfeest, maar wat lever…: Beste Cyriel, Dank voor je uitgebreide verslag van inJazz. Je beschrijft veel mooie momenten maar ze…
robin op BRUUT! – Superjazz: Nou Cyriel, de spijker op z'n kop, de buitenkant ziet r stuk woester uit dan binnenkant is......jamme…
frits op Festival Trommel: vijf drummers in de hoofdrol: ik vond het een fantastisch festival met muzikanten op zeer hoog niveau joost patocka,ik was samen me…
bert vuijsje op Chick Corea weinig geïnspireerd: Opmerkelijk: voor het eerst in lange tijd lees ik een negatieve recensie van een concert door een gro…
Ruud op Muziek Misha Mengelberg leeft voort in Berlijn: Voor de preziezerikken: Tobias Delius speelt niet 'geregeld' mee met het ICP, maar altijd en altijd h…
Erik op Misha Mullov-Abbado – Cross-Platform Interchange: Wellicht toch ook het vermelden waard dat hij de zoon is van wijlen sterdirigent Claudio Abbado en st…
 

« North Sea Jazz worste… | Home | Dinant Jazz Festival … »

Fusion op North Sea Jazz verguisd én bemind


These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Facebook
  • Twitter
11 Juli 2017

De hoogtijdagen van de barok liggen ook achter ons en ook van de romantiek, het impressionisme, de swing, de bebop en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Al die stijlen worden, gelukkig, nog steeds gespeeld.
en de door puristen zo verafschuwde cross-over stijlen worden zo gevestigde stijlen. Dat is altijd al zo geweest. In de klassieke concertpraktijk is dat allang geaccepteerd. Waarom moeten er toch altijd weer dat soort kanttekeningen bij sommige muzieksoorten worden gezet in de zin van de 'hoogtijdagen', hip of niet, cool of ouderwets? Het is een probleem van diegenen die schrijvende over jazz. De muzikanten en het publiek maken zich er helemaal niet druk om. Behalve een paar gefrustreerde puristen hier en daar. Maar die zijn statistisch te verwaarlozen.

Addy Scheele (E-mail ) (URL) - 13-07-’17 00:06






Om geautomatiseerde spam in reacties te voorkomen: